Czego szukasz?
Publiczna Szkoła Podstawowa Specjalna nr 10 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Wałbrzychu
Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą (SCWEW)
Zespoły koła zainteresowań
Procedura przyjęcia ucznia
Kącik nauczyciela
ZGŁASZANIE NIEPRAWIDŁOWOŚCI- SYGNALIŚCI
Basen
Konkurs Moja Mama
Wydarzenia
Autyzm
Konkurs Recytatorski
Zespoły rewalidacyjno-wych
Wigilia
WTZ
RODO
E-Szkoła
O nas
Historia
Szkolne uroczystości
Plan lekcji
Uroczystości klasowe
Sukcesy
Patron szkoły
Brave Kids
Kalendarz Szkolny
Deklaracja Dostępności
Jak poprowadzić zdalną lekcje
Teams
Wykaz podręczników i programów obowiązujących w Publicznej Szkole Podstawowej Specjalnej nr 10 w Wałbrzychu
Każdy uczeń dąży do swojego sukcesu – program zajęć wyrównawczych, wpierających i kompensacyjnych dla uczniów Publicznej Szkoły Specjalnej nr 10
art 42
Jesteśmy razem – zajęcia dydaktyczne i integracyjne dla polskich i ukraińskich uczniów wałbrzyskich szkół
Komunikacja bez przemocy
Standardy Ochrony Małoletnich
DZIEŃ ADAPTACYJNY
Kontakt
Wiadomości
Wystawa „Kierunek sztuka”
PRZEGLĄD TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ „POD DOBRYM...
WYNIKI KONKURSU LOGOPEDYCZNEGO "SZUMI LAS".
Dzień Myśli Braterskiej
ZABAWA WALENTYNKOWO –KARNAWAŁOWA
Zasypane Jakuszyce 2019
Bezpieczne Ferie 2019
100 ZAWODÓW NA 100- LECIE NIEPODLEGŁOŚCI
Projekt ,, Kuchenne rewolucje "
Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego pt....
Krzeszów
Mamy dotacje z Toyoty!
CYKL SPOTKAŃ Z DORADZTWA ZAWODOWEGO
27. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej...
Najpiękniejsza bombka świąteczna
Wigilia dla wolontariuszy
Miejska wigilia
Magia świąt w cukierni pana Henryka Frąckowiaka
Christmas, Weihnachten, Noel
Teatr Cieni
„100 BASENÓW NA 100 -LECIE ODZYSKANIA NIEPODLEGŁOŚCI”
I miejsce zespołu „Marzenie” w konkursie...
III miejsce naszych uczniów w XVII Igrzyskach...
Świąteczne smakołyki
Szkolne spotkanie wigilijne
Andrzejki
Mikołaj Wszystkich Dzieci
Sukces naszych uczniów w XXVI edycji Festiwalu...
REGIONALNY PRZEGLĄD PIOSENKI TURYSTYCZNEJ...
Bliżej siebie - dalej od używek
DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA
„Kontury Życia”, część I